Cum mă pot abona la serviciul de internet prin cablu?

Mai întâi trebuie să verifici dacă te afli în aria de acoperire. Dacă te afli în interiorul acesteia este suficient să ne contactezi la numerul de telefon 0744570915 și să îți faci o programare pentru instalarea serviciului. În mod normal instalarea se face în maxim două zile lucrătoare, însă pot exista situații în care datorită condiționărilor tehnice instalarea să dureze puțin mai mult. Dacă nu te afli în aria de acoperire ne poți contacta pentru a verifica dacă avem în vedere acoperirea în viitor a zonei în care locuiești.

Ce echipamente trebuie să dețin pentru a mă conecta la internet prin FidelNET?

Este suficient să deții un computer dotat cu o interfață de rețea de 100 Mbps sau un laptop, tabletă, telefon cu interfata wireless.

Cum îmi pot plăti abonamentul la internet?

Îți poți plăti abonamentul la internet cu numerar sau cu card bancar la casieria din centrul orasului Suceava, vis-avis de McDonalds in spatele statiei de autobuz, vezi la sectiunea Contact.

Pentru plata abonamentului in avans prin transfer bancar, vă rugăm să solicitați factura cu o cerere pe e-mail: office@fidel.ro In care să specificați perioada pentru care doriți să faceți plata. (ex.: 5 luni + 1 GRATIS sau 9 luni + 3 GRATIS)

Când se emite factura lunară de servicii, care este termenul de plată și cum pot intra în posesia ei?

Factura lunară de servicii pentru persoane juridice se emite în prima jumătate a lunii sau în momentul plății dacă se dorește  plata serviciul în avans. Factura se va primi pe e-mail, termenul de plată al facturii este ultima zi lucrătoare din luna în care aceasta a fost emisă. Persoanele fizice pot solicita emiterea facturii la cerere în momentul plății la casierie sau cu o cerere pe e-mail office@fidel.ro in care să specifice perioada pentru care doresc să faca plata. (ex.: 5 luni + 1 GRATIS sau 9 luni + 3 GRATIS).

Unde trebuie să mă adresez dacă sunt probleme cu funcționarea serviciului și cât durează în mod normal remedierea acestuia?

Dacă ai un deranjament, îl poți sesiza:

  1. telefonic la numărul 0744570915 Luni-Vineri între orele 08:00-18:00 Sambata-Duminica 10:00-14:00
  2. SMS la numărul 0744570915 în orice zi la orice oră.
  3. (dacă ai această posibilitate) prin e-mail la adresa office@fidel.ro.

În mod normal orice deranjament se remediază în maxim 48 de ore de la sesizarea acestuia.

Cat pot sa downloadez, care este limita de trafic?

Downloadul nu este limitat poti face download absolut oricat doresti, traficul este NELIMITAT!